technické pozadí

Profesionální akreditační systém AKROS

Náš akreditační systém představuje moderní a bezpečné řešení pro správu a akreditace účastníků na těch nejvýznamnějších akcích.

Pokud hledáte systém, který kombinuje, bezpečnost, efektivitu, uživatelský komfort pro pořádání Vašich akcí, jste na správném místě.

Co vše systém umí?

  • Tvorba a správa eventů – od hlavních konferencí po doprovodné akce (večeře, divadla, recepce)
  • Kompletní správa účastníků a delegací – přehled osob, skupin a rolí přímo v systému
  • Samoregistrace účastníků a doprovodných firem – účastníci i dodavatelé (catering, technický personál, dobrovolníci) se mohou sami registrovat přes webové rozhraní, systém je automaticky zařadí do akreditace
  • Správa vozového parku – přidělování vozů delegacím, plánování přeprav a řidičů
  • Kalendář akcí – přehledná správa událostí podle typu a citlivosti
  • Zasílání pozvánek a potvrzení účasti – automatické aktualizace přímo v systému
  • Různé role a přístupová práva – organizátor, bezpečnost, personál, laison officer – dle principu „need-to-know“
odznak akreditace

Přístup odkudkoliv, kdykoliv

  • Webové rozhraní dostupné z PC, mobilů i tabletů
  • Není nutná instalace žádného softwaru
  • Plná responzivita a jednoduché ovládání
ikona pristupu po svete

Propojení s externími systémy

  • Integrace s bezpečnostními složkami a databázemi
  • Propojení se čtečkami badgů a kontrolními aplikacemi

Proč právě náš akreditační systém?

  • Ověřený na akcích mezinárodního významu
  • Bezpečný a spolehlivý - splňuje nejvyšší standarty
  • Flexibilní řešení šité na míru konkrétním potřebám
  • Komplexní dodávka příslušenství (tiskárny, badge, čtečky, lanyardy, ...)
  • Návrh grafiky webu pro eventy, návrh vizuální podoby badgů

Bezpečnost na prvním místě

  • Dvoufázové ověřování při přihlášení
  • Možnost napojení na bezpečností složky (prověřování účastníků, policie, PPI)
  • Možnost rozdělení akcí dle úrovně citlivostí
ochrany stit

Badge a identifikace účastníků

  • Okamžitý tisk akreditačních karet přímo ze systému
  • Možnost propojení se speciálními tiskárnami badgů
  • Badge s QR kódem pro jednoznačnou identifikaci
  • Různé typy badge podle oprávnění (delegáti, média, technický personál)
  • Ověřování u vstupu pomocí mobilu nebo čtečky badge

Reference

  • Systém byl nasazen při Českém předsednictví v Radě Evropské unie 2022
  • Spolehlivě obsloužil tisíce účastníků na akcích mezinárodní úrovně

Chcete vědět více?

Kontaktujte nás a domluvte si nezávaznou prezentaci.

Ukážeme vám, jak může náš akreditační systém usnadnit organizaci i vaší akce.

Why Magicware

We have experience, knowledge and success
We are enthusiastic about what we do
We are a Czech company which is active worldwide
We have a vision and we are prepared for the future
We are able to share out our costs thanks to the wide use of the system
We provide strong support throughout the application’s entire life cycle